Fotomøte 2 Februar 2017

Møtested: King Oscar

Tid: 19:00

Agenda:

• Vi går igjennom epost og annen post som er kommet til klubben

• Månedens bilde

• Bildene som skal være med i konkurransen med månedens bilde må være lastet opp senest den siste dagen i samme måned som tema gjeder for.
    • Bildet lastes ett opp i den aktuelle katalogen for månedens bilde
    • Stemmegivning skjer nå direkte på nett i den aktuelle måneden.
    • Mappen med månedens bilde er åpen for stemmegivning uten begrensninger.
    • Alle stemmer er viktig for kåring av månedens bilde.
  • Bilderedigering i Photoshop & Lightroom - Ta gjerne med et redigert bilde (eksportert til jpg) og den uredigerte versjonen (helst i raw) for at en annen kan redigere det.

• Tar med Wacombrett slik at vi omsider kan få laget personlige signaturer i fellesskap

• Om noen vil vise bilder de har tatt er det flott. Kanskje vi kan se på det å lage lysbildefremvisninger slik at vi kan vise det for hverandre på møtene? Da kan man plukke ut på forhånd de bildene man vil vise i stedet for å sitte å bla gjennom hele katalogen. Mye mer seervennelig og interessant!

Velkommen til Klubbmøte i Vågan Fotoklubb

Oppsummering etter fotomøte