Fotomøte 03 November 2016

Velkommen til medlemsmøte med måned`s tema "Mat" for oktober

Dato: 03 November 2016

Møtested: Prestengbrygga

Tid: 19:00

Agenda:

• Vi går igjennom epost og annen post som er kommet til klubben

• Månedens bilde - med tema "Mat" som tema.

• Bildene som skal være med i konkurransen med månedens bilde må være lastet opp senest den siste dagen i samme måned som tema gjeder for.
    • Bildet lastes ett opp i den aktuelle katalogen for månedens bilde
    • Stemmegivning skjer nå direkte på nett i den aktuelle måneden.
    • Mappen med månedens bilde vil bli åpnet den siste dagen i hver måned for stemmegivning.
    • Alle stemmer er viktig for kåring av månedens bilde.
  • Bilderedigering i Photoshop & Lightroom - Ta gjerne med et redigert bilde (eksportert til jpg) og den uredigerte versjonen (helst i raw) for at en annen kan redigere det.

Velkommen til Klubbmøte i Vågan Fotoklubb

Oppsummering etter fotomøte

På grunn av at flere av medlemmene enten var bortreist, på jobb, syk eller i bursdag, så ble det et litt redusert medlemsmøte da vi bare var 3 stykker som hadde anledning denne kvelden. Vi fikk stemt over månedens bilde, og vi gratulerer Ole Johan med et flott bilde av blåskjell.

Vi så også på en tutorial av Phlearn der han viste hvordan man bruker warp for å tilpasse tekst til formen på et objekt. Vi lekte oss litt med denne teknikken, og fikk den ganske bra til etter kort tid, men det trengs nok litt trening for å få det perfekt :)

Knut