Fotomøte 04 Februar 2016

Møtested: King Oscar, Storgata 2, Svolvær

Tid: 19:00

Agenda:

• Vi går igjennom epost og annen post som er kommet til klubben

• Månedens bilde - Vi tar opp tradisjonen med Månedens bilde. Denne gangen er det valgfritt tema. På møtet finner vi tema for de kommende månedene.

• Gjennomgang av følgende Tutorial Erstatte himmel i et bilde ved bruk av Lightroom og Photoshop. Last ned kilde filer hvis du ønsker å prøve :)

• Bilderedigering i Photoshop & Lightroom - Ta gjerne med et redigert bilde (eksportert til jpg) og den uredigerte versjonen (helst i raw) for at en annen kan redigere det.

Velkommen til Klubbmøte i Vågan Fotoklubb

Oppsummering etter fotomøtet

• Tradisjonen med månedens bilde er tatt opp igjen
  • Bildene som skal være med i konkurransen med månedens bilde må være lastet opp senest den siste dagen i samme måned som tema gjeder for.
  • Bildet lastes ett opp i den aktuelle katalogen for månedens bilde
  • Stemmegivning skjer nå direkte på nett i den aktuelle måneden.
  • Mappen med månedens bilde vil bli åpnet den siste dagen i hver måned for stemmegivning. Mappen for februar vil altså bli åpnet den 29.februar.
  • Alle stemmer er viktig for kåring av månedens bilde.
  • Hits: 21807