Utstilling under Nordic Light International Festival of Photography 2018

Invitasjon til utstilling under Nordic Light International Festival of Photography 2018

Tid: 25.april – 29-april 2018

I anledning: Nordic Light International Festival of Photography

Lokaler: Langveien 19 – ”Bedehuset”

Hei alle fotoklubber i Norge - utvidet invitasjon slik at alle landets fotoklubber får mulighet til å stille ut - Først til Mølla gjelder

Har dere lyst til å bidra med å sette preg på utstillingene under årets fotofestival? Festivalen åpner med brask og bram onsdag 25.april kl. 17, og i den anledning ønsker vi å tilby dere som fotoklubb å stille ut under festivaldagene. Dere kan selv avgjøre antall bilder, da selvsagt innenfor rimelighetens grenser og i samarbeid med Roy Kangas i Kristiansund Kameraklubb. Årets lokaler vil bli i Langveien 19 ”Bedehuset”, så her er det først til mølla-prinsippet som gjelder.

Som tidligere står Nordic Light for utstillingslokale – dere for oppheng og nedrigging.

Hvis dere ønsker å være med som utstillere, vil dere bli presentert på hjemmeside. Selve festivalen varer i perioden 25. april – 29.april.Alle utstillingene vises i Kristiansund i denne perioden.

Retningslinjer

Dere henger opp selv før 25. April kl.12 og tar ned selv etter 6.mai kl. 18.00 og innen  10.mai. Tags til bildene og tekst, folder, info og lignende ordner dere også selv. Dere har sikkert logo og heading. Dere står egentlig fritt til å gjøre mest mulig ut av den veggplassen dere får, bare det ser tiltalende ut.

Presentasjon

Det er enklest om dere har bildene på capa eller noe lignende. Rammer kan være utfordrende å få hengt opp

Dersom dere ønsker å ha navn/tittel/logo i forbindelse med utstillingen så kan det være lurt å vurdere å printe dette i/på/ved siden av bildet. Lapper har en tendens til å kunne falle av

Eventuelle spørsmål kan rettes til Roy Kangas, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 932 55 927 eller daglig leder Ingunn Strand: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Påmeldingsfrist er 2.april 2018

All the best,