BGA Fotobutikk

Mitt navn er Björn Andersson og jeg er ansvarlig hos BGA Fotobutikk. I nettbutikken vår har vi et bredt utvalg med over 7500 forskjellige fotorammer og album. Blant våre kunder er allerede i dag mange fotoklubber og fotografer over hele Norge. Vi lager også forstørrelser på FineArt papir.

Jeg lurer derfor på om du ville være interessert i et samarbeid. Vi kan tilby dine medlemmer 15% rabatt på hele utvalget vårt på www.bgafotobutikk.no . I bytte ønsker vi å ha en link på nettsiden deres (i nyhetsfeeden eller på en linkside)

For deg er arbeidsmengden minimal. Du vil få en kode som gjelder for din bestemte fotoklubb, som medlemmene deretter kan dra nytte av sine innkjøp hos oss.

Høres  dette interessant ut, eller hvis du ønsker mer informasjon, ikke nøl med å kontakte meg.