Fotomøte 06 April 2017

Møtested: Kommer senere

Tid: 19:00

Agenda:

• Vi går igjennom epost og annen post som er kommet til klubben

• Månedens utfordring

• Bildene som skal være med i konkurransen med månedens utfordring må være lastet opp senest den siste dagen i samme måned som tema gjeder for.
    • Bildet lastes ett opp i den aktuelle katalogen for månedens utfordring
    • Stemmegivning skjer nå direkte på nett i den aktuelle måneden.
    • Mappen med månedens bilde er åpen for stemmegivning uten begrensninger, dette gjelder for medlemmer og publikum
    • Alle stemmer er viktig for kåring av bildet som løser månedens utfordring best.

• Bilderedigering i Photoshop & Lightroom - Ta gjerne med et redigert bilde (eksportert til jpg) og den uredigerte versjonen (helst i raw) for at en annen kan redigere det.

• Vi kan kanskje ta en reprise på hvordan legge inn bilder til månedens utfordring og bildegalleriet..... eller annet som er av ønske fra medlemmer....
  • Om noen vil vise bilder de har tatt er det flott. Kanskje vi kan se på det å lage lysbildefremvisninger slik at vi kan vise det for hverandre på møtene? Da kan man plukke ut på forhånd de bildene man vil vise i stedet for å sitte å bla gjennom hele katalogen. Mye mer seervennelig og interessant!

Velkommen til Klubbmøte i Vågan Fotoklubb