Worldwide Photo Walk 2015

Svolvær fotoklubb skal igjen delta på den en verdensomspennende fotovandringen
Scott Kelby - Worldwide Photo Walk, 3.oktober 2015.
Vi ønsker i den forbindelse å invitere alle som ønsker å være med på dette til å være med.
Årets fotovandring arrangereres i Henningsvær, og ledes av Ole Johan Wiik.

ARRANGEMENTET ER HELT GRATIS :)

Dette er verdens største sosiale foto hendelse og vi er faktisk verdens nordligste fotovandring!
Fotovandringer er en sosial greie, hvor fotointeresserte, små som store samles for å gjøre det de liker best. Selve vandringen varer i 2 timer og etterpå samles vi på et gitt sted for å se på hverandres bilder, spise og kose oss. Når vi er ferdige kan alle deltagere levere inn sitt beste bilde fra turen og være med i konkurransen om flotte premier fra KelbyOne.com, Canon, Adobe, B & H Photo Video og enda fler...

Tid: Klokken 12.00
Sted: Parkeringen utenfor Galleri Lofotens Hus i Henningsvær
Varighet: 2 timer

Klikk her for å registrere dere og melde dere på fotovandringen

Beskrivelse:
Velkommen til fotovandring i vakre Henningsvær.
Mitt navn er Ole Johan Wiik, og jeg er et av medlemmene i Vågan Fotoklubb. Dette er ikke et arrangement i regi av klubben, men klubben vil være sterkt representert. :)
Som stolt lofotværing synes jeg at et arrangement som Worldwide Photo Walk absolutt bør arrangeres i vakre Lofoten.
Jeg ar ledet en slik fotovandring en gang før i Svolvær, men i år er det Henningsvær som er målet for turen.
Stedet byr på det aller meste av motiver som trange gater, mennesker, gamle erverdige bygninger, landskap og det som måtte passe den enkelte.

Litt info om selve vandringen
Vi møtes for en kjapp liten prat på parkeringen utenfor Galleri Lofotens Hus, dette ligger ved den store parkeringen når man kommer inn til Henningsvær. Vandringen vil være åpen slik at alle kan gå der de selv føler for men det er jo trivelig å gå sammen også. Henningsvær er en liten plass så om noen skulle vandre litt alene, så finner vi hverandre til slutt.

Etter vandringen møtes vi på Henningsvær Lysstøperi for litt sosialt, kanskje en matbit (kanelsnurren her er sykt god ) for de som ønsker å kjøpe seg det. Vi ser på hverandres bilder og snakker nærmere om hva som kan skje videre hvis vi deltar i konkurransen. Dette som nevnt tidligere er andre gang jeg leder en slik vandring og vi hadde det utrolig fint forrige gang.
Jeg tror dette blir en kanonfin dag. Vel møtt til fotovandring i Henningsvær

Her finner dere den lokale Flickr gruppen for fotovandringen: https://www.flickr.com/groups/wwpw2015henningsvar/
Worldwide Photo Walks hovedside på flickr.com finner dere her: Kommer

• Hits: 18757